torsdag 23 februari 2012

LITE FRÅGOR

Favorit färg? röd
Favorit serie? gossipgirl eller Elsas värld
Blogg du läser varje dag? isabelvargas.devote.se
Nämn ett ställe du älskar att vara på? där det finns snö
Familj eller vänner? båda
Något du inte skulle klara dig utan? musik
Kuddar? 2
Smink till vardags? mineralpuder, rough/solpuder, concealer (om det behövs) & mascara
Hur är din klädstil? Jag har väl typ inte någon slags stil, mer så att jag tar på det jag tycker är snyggt vilket gör det till min stil
Din normala hårfärg? den jag har, har aldrig färgat
Jobb? går i skolan fortfarande
Pojkvän? nej, men skulle gärna vilja ha just nu
Har du dumpat någon? ja
Har du någon gång skolkat? nej, inte vad jag vet
Vill du ha barn? ja, mitt mål i livet
Favorit namn kille? Joel
Favorit namn tjej? Julia
Hur ska din dröm man se ut? haha, har jag inte riktigt tänkt på
Vad vill du ha just nu? sommar, hatar slask
Vad vill du göra nu? åka iväg någonstans där skolan inte blivit uppfunnen
Favorit stad i Sverige? Göteborg
Vad gör du nu? Väntar på big brother
En snygg kändis? Harry Styles
Vem har du som bakrund på mobilen? HARRYYY
Nämn en fin person din hemstad? min mamma
Vad får dig på bra humör? min hund, bra musik eller vänner
Hur mycket är klockan? 22:40








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA
älskar kommentarer hihi