torsdag 23 februari 2012

TILLBAKA

Haha, jag bytte tillbaka, igen.. jo men märkte att devote är så sjukt segt och dåligt så jag kände att det är bättre om jag lär mig blogger/blogspot istället eftersom de flesta säger att det är rätt lätt så får jag iallafall försöka.
Hehe, men som jag sa byter jag hit IGEN!
Ska snart gå ner och äta lite med mamma och pappa sen ska jag nog tillbringa kvällen med en dusch, te och  bigbrother! Sinnes vad man kan bli fast i ett tvpogram ändå? Och för er som vill veta fyller jag år imorn, har inte riktigt önskat mig något har pratat lite om en ipad men tror inte jag får det eftersom att jag har både en iphone och en macbook vilket gör den rätt så onödig, menmen vet inte var jag får kan nog bli vad som helst. Faktist roligare att inte veta ju!
Är lite trött på macbook dock, har lämnat in den en gång på grund av att styrplattan inte gick att klicka på och igår gick den sönder igen och för antagligen göra samma sak ännu en gång och kan nästan redan nu tänka mig att det går sönder om ett tag efter det med. Så ja, vi får se hur dom gör om dom kanske ger mig en helt ny denna gången.
Nu ska jag sluta babbla en massa så ha en bra kväll så hör jag av mig imorn! HUGHUG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA
älskar kommentarer hihi